donderdag 21 november 2013

Review: Gosh CC Cream Illuminating Foundation

Ikzelf ben zo enthousiast over dit product, dus ik dacht hier moet ik jullie meer over vertellen!


Zo ziet de verpakking eruit. Als je van de week mijn shoplog hebt gezien, heb je hem vast al voorbij zien komen.


De CC Cream highlight je gezicht een klein beetje met een mooie, gezonde glow, hydrateerd goed, is olie-vrij en bevat SPF 10. Het olie-vrije vind ik erg fijn, dit betekend namelijk voor mij dat ik hier geen puistjes van krijg. Dus als jouw gezicht ook echt niet tegen vettigheid kan, is dit een goede aanrader.


Hier heb ik geen make-up op.


Hier heb ik de CC Cream gebruikt. Zoals je ziet heeft 'ie een lichte dekking. Wat ik perfect vind voor elke dag, ik vind het namelijk onnodig om elke dag een dikke plakkaat foundation op m'n gezicht te hebben terwijl ik dat niet nodig heb. De CC Cream camoufleert voor mij precies genoeg en geeft me ook een mooie, gezonde glow. Dat is ook juist waarom deze CC Cream mij zou aantrok. Als je naar de zijkant van mijn neus, op mijn jukbeen en onder mijn oog kijkt kun je die glow goed zien.

Ik ben zeer tevreden over dit product en ook erg blij dat ik hem eindelijk heb!

Te koop bij Kruidvat voor €12,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate