vrijdag 22 november 2013

Review: Essence Lash Mania False Lash Mascara

Essence Lash Mania False Lash Mascara. Pfiew, een hele mond vol voor maar een mascara! Maar, ik vind eigenlijk wel deze mascara dat wel verdient, lees maar verder!


Dit is hoe de verpakking eruit ziet. Ik vind het er eigenlijk erg leuk uitzien! Leuker dan de andere verpakkingen van Essence.


Op de verpakking staat dat de mascara zou zorgen voor een vals wimper-effect en geen klontjes. Aan het borsteltje te zien had ik al zo'n gevoel dat dat ook zo zou zijn.


Mijn wimpers zonder mascara.


En met mascara. De mascara houdt de wimpers mooi uit elkaar, zonder spinnenpoot-effect, maakt m'n wimpers best wel wat langer en geeft ook geen klontjes af. Ik vind hem zelfs te vergelijken met de Rocket Volumn Mascara van Maybeline.

De mascara is te koop bij Kruidvat voor €2,89 en is het weinige geld heel erg waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate