woensdag 20 november 2013

Shoplog 20-11-2013

Bij Kruidvat was er vanavond een speciale, extra koopavond. Alle make-up was 1+1 gratis en daar moest ik natuurlijk wel even gebruik van maken!


De CC Cream Illuminating Foundation van Gosh, ik had hier een tijdje geleden een monstertje van en ik vond hem echt heel fijn en mooi. Alleen vond ik hem net iets te duur, nu had ik korting dus dacht ik dan neem ik hem nu wel mee. Normaal kost 'ie €12,99.


De Lash Mania False Lash Mascara van Essence is nieuw in hett assortiment. Ik had een nieuwe mascara nodig en ik vond deze er wel goed uitzien. Normaal kost deze mascara €2,89.


Ik was opzoek naar een goede eyeliner. Ik wist dat Rimmel een fijne had maar ik wilde er liever niet zo veel voor uitgeven. Dus ging ik voor de Liquid Eyeliner van Essence, de prijs hiervan is €2,39.


Als laatst de Glossy Lipbalm van Essence. Al een tijdje twijfelde ik of ik hem nou zou kopen of niet. Hij kost maar €0,99, dus ik dacht waarom ook niet en de geur trok me ook erg aan.

Deze week kan je van alle producten een review op mijn blog vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate